Které zboží máte vloženo do košíku
 +420 777 722 202

Postup při reklamaci


1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.

2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.

3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

4. Po doručení zboží vaši reklamaci pečlivě posoudíme a budeme vás o výsledku informovat.

 

Výměna zboží

Při nároku na výměnu nebo reklamaci zboží žádáme zákazníky, aby jednotlivé díly zabalili tak, aby nedošlo k jejich dalšímu poškození. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů od jejího oznámení.

 

Odstoupení od smlouvy

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (Občanského zákoníku) právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení zaslat na naši adresu. Zboží musí být v původním obalu. Po navrácení zboží automaticky vracíme částku za zboží předem dohodnutým způsobem.